sv igen

Kajsa om sv :
Du skrev ju att hästen jobbade med ryggen om den hade graman? Och bara för att
hästen går på tygeln så
betyder ju inte det att den är lättare att jobba i form. Drt är ju ett resultat..

nej? jag skrev att om man rider med graman eller halsförlängare hjälper det en att få 
hästen i form, inte att den går i form aoutomatiskt som jag redan har skrivit till dig
en gång innan  -.-
När hästen går på tygel är det ett resultat ja. Men när hästen börjer på 
nacken "utan anledning" är det inget resultat av någonting ;)
många tycker att det blir lättare och det är därför dom köper graman/halsförlängare, om dem inte ska hadet till samma anledningsom jag dvs.
och om du inte fattat vad jag skrivit denna gången i och med att jag har skrivit samma
sak typ 2 grr så kan du
läsa texten mer än 1 gång och sen komma med nya påståenden/frågor/tankar osv 
så slipper jag att svara på samma sak om och om igen 
och om du vill kan du även gå in på: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=310169&deptid=96&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC sen är det bara till att klicka på "värför ska man använda hjälptyglar" där står det nog lite info :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0