läsar fråga :)

Julia om trillade nästan av :P:
bra blogg!
undrar en sak vad är ditt mål med challe inom den närmaste tiden och längre fram om tillexempel 1 år?
och vad är hans för och nackdelar? :)
tacksam för svar i inlägg för jag har ingen blogg.
man tackar :)
vårt mål inom den närmaste tiden är först och främst att lära känna honom så vi kan jobba ihopa som ett team och lita på varandra :) och det har vi hela sommaren på oss :D om det inte är klart efter sommaren fortsätter vi ju såklart ändå ;)
vårt mål längre fram är att vi ska kunna arbeta bra tsm, och kanske starta någon tävling, vi får se vad som händer helt enkelt! men jag hoppas på att han och jag kan ta oss långt med varandra och jag vet att vi även kommer kunna lära oss väldigt mycket utav varandra!
hans fördelar är att han är sjukt charmig och skulle aldrig skada någon med mening (iaf inte mig) han försöker även alltid göra sitt bästa ! sen älskar jag bara hela honom, hans sätt han är på osv! han är underbar helt enkelt :)
han nackdelar är väl att han inte är så utbildad men det tycker jag bara är kul :) han har en till nackdel och den är att han tror att han gör rätt när han gör fel vilket inte är hans fel för han är bara ouppfostrad :(


Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

Fin blogg! :D Hur mår du?

2011-07-06 @ 13:41:37
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0