trillade nästan av :P

challe var en liten piggelin idag :D
han kom till mig i hagen direkt idag och han vart hur mysig som helst <3
allt gick kononas tills jag skulle tränsa för då ville han smita med det gick bra efter ett tag :D
han var väldigt pigg och tyckte att det var kul att ridas igen efter 1 dags vila :)
väl ute skötte han sig jätte bra! men sen travade vi brevid ett fält och sen från ingenstans stod där en häst (med ryttare) så challe bebis blev chockad och vände sig om och galopperade ett par steg så dår gjorde Kalle det också (karl kantarell) och då höll jag på att trilla av :P men han stannade när han kännde att jag var halvvägs på väg av :P
ducktig häst!
trodde helt ärligt att jag aldrig skulle kunna tycka om och älska en häst igen.. inte ens dig!
fast det inte är som med Brandy så vet jag att du finns där när jag behöver dig!
du får mig att känna mig hel och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Jag älskar dig världens finaste Chagall! och ingen kan ta dig ifrån mig nu <3

Kommentarer
Postat av: Julia

bra blogg!

undrar en sak vad är ditt mål med challe inom den närmaste tiden och längre fram om tillexempel 1 år?

och vad är hans för och nackdelar? :)

tacksam för svar i inlägg för jag har ingen blogg.

2011-07-05 @ 23:59:29
Postat av: Myran

ny läsare här =) verkar vara en trevlig blogg du har! =) Om du kikar in på min blogg och svarar på ett par frågor får du en länkning och en minipresentation =)

2011-07-06 @ 12:58:14
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0