fältet och gräsplätten!

hejsan! ;)
kom på att jag inte har uppdaterat något om ridningen så ni får de 2 senaste dagarna :)
i måndags red jag på fältet och det gick skit bra och skit fort :D fan vad kul det va! :D
och hon var hur fin som helst osv.
Igår så red jag på ett ställe som vi kallar för gräsplätten. det är typ som en liten gräsmatta som är skit bra attt rida dressyr på ;) och den ligger bara typ 2 inuter skritt väg från stallet så det är nice, och pommes älskar att rida där så hon är extra härlig :)

idag blir det paddocken och vi ska hoppa, har inte hoppat på en vecka nu typ så hon kommer säkert tycka att det är skit kul!
sen ska vi snart köpa transport så vi kan åka iväg med henne, längtar jätte mycket :)
i måndags fick hon förresten 7 nya täcken också, super fina :)

nu är klockan 7 på morgonen och jag sitter på bussen till skolan.. fan synd om mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0