nu väntar vi bara på hästen! <3

hon gick igenom!! :D gissa om jag var glad! :')
vi började dagen med att gå upp klockan 7, åkte till hennes stall och mötte upp ägaren :) sen lastade vi henne och åkte till kliniken. där fick vi vänta väldigt länge med hon var jätte duktig hela tiden :)
sen blev det vår tur och vi gjorde böjprov och longerade och sånt och hon visade inget :) sen så skulle vi in och kolla tänder och sånt. då hittade dom gallor i båda bakbenen.. så då blev jag skit rädd. men så sa veterinären att förmodligen är det ingenting, men det kan vara ändringar i sklettet. så när vi ändå var där så passade vi på att röntga henne, men sån tur är var det inget :)
gallor kan dom få om dom helt plötsligt får protein rikare mat. och det har hon fått eftersom hon stod i tysklad innan och fick inte så mycket gräs :) så det var ingen fara alls.

så imorgon kl halv 10 åker vi och hämtar henne :D
 
finaste <3

sen så var det även min sista dag med challe... det var inte riktigt lika kul, men jag kan ju fortfaarande träffa honom och kanske rida någon gång! <3
min bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

kan du inte berätta lite om din nya hästapolle? :)

2012-08-17 @ 17:19:32
Postat av: klara

Kan du inte blogga lite mer? :)

2012-08-20 @ 22:08:45
Postat av: Emelie

kan man inte få någon uppdatering om den nya hästen? :)

2012-08-26 @ 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0