kommer börja igen!

hejsan "alla läsare" :)

som ni säkert har märkt så har jag haft ett låååång uppehåll här på bloggen :) har liksom inte orkat men nu känner jag att jag vill börja igen :)
ni som läst min blogg innan vet ju om att jag har en foderhäst som heter Chagall <3 och det har jag fortfarande... 5 dagar till :( kanske blir att jag får rida honom mer då vi kommer hyra honom 2 veckor i taget :)
orsaken till att jag inte kommer ha kvar min älskade häst är att jag ska köpa en egen ny häst! :)
tanken var att köpa chagall men efter hans operation kommer han förmodligen inte kunna utvecklas till det jag vill. och då passar det bäst såhär.. han går även inte att lasta vilket också är en del problem eftersom att jag vill ut och tävla :D
kommer verkligen sakna min älskade häst!
men jaja, nu fram tills jag fått min häst kommer det vara lite kass uppdaering, men den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge? ;)
här kommer en film från en häst jag provred, dock kommer vi INTE köpa honom :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0