träna mer ;)

snart ska jag byta om och sticka till min innebandy, men tänkte göra ett inlägg först ;) jag kom på en skit bra sak! att när jag har varit i stallet så uppdaterar jag om vad jag har gjort osv. och dom dagarna jag inte har varit där så följer jag denna listan :D låter det bra? :)
Detta behöver jag träna mera på.
det jag behöver träna mer på är farmförallt min sits. den är fortfarande inte på topp men jag jobbar på den ;) jag måste även träna på att sitta ner i traven på chagall så att jag inte stör honom :P
sen finns det ju massa mer saker som jag alltid kan förbättra :)

bild tagen för 4 månader sen ;)
bild tagen för 1 månad sen ;) har inga nyare :( och jag vet att han inte går iform där. jag tycker själv att min sits har förbättrats sedan den bilden ;)

Kommentarer
Postat av: josephine

man ser verkligen skillnad på er båda två :D

2011-09-22 @ 20:19:02
URL: http://tolvmegapixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0