tävling på söndag?

som jag nog skrivit innan så är jag och chagall anmälda till en tävling på söndag! :) har längtat jätte mycket..
men så idag åkte jag och josse till stallet på kvällen för att hämta mina halstabletter som jag hade glömt i mitt skåp.. men jag hade ont i halsen och ville träffa min bäbis så vi åkte ut :) när vi kommer dit gick challe lektion.. efter ca 2 min efter att jag kommit in haltade han 2-3 steg.. sen skrittades han och sen gick han normalt igen (Y)
men liksom förra veckan så snublade han och blev lite små halt. men han ska få vila imorgon och ta det lungt på fredag så kanske vi kan hoppa på söndag. för han är varken varm eller svullen och han ömmar inte eller något. kan det vara som han råkade trampa fel?
jag blir väldigt lätt orolig så har ni varit med om samma sak eller något liknande, kommentera hur er häst var! så blir jag ätte glad :)
min fina kille.. <3

Kommentarer
Postat av: josephine

play blev toppen igen :D

han lurade faktiskt mig rätt många gånger...



diamond, som inte ens kunde gå när Gunilla skulle hämta henne i hagen går jättebra nu!

<3

2011-09-07 @ 15:32:40
URL: http://horsefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0