panik!!

shiiiit!
detta är panik på riktigt :( ska gäst blogga på josses blogg från imorgon till på lör :) ska bli skit kul! MEN!
hon smsade mig med hennes inloggningsuppgifter, och tror ni inte jag har raderat det? ;o
så nu undrar jag, om någon som kan hotmailen till hennes blogg (lösenordet minns jag) så att jag kan blogga där? :P
jag vet att mathilda och eve vet den, så jag får hoppas att dom svarar! :)
och josse om du läser detta!!: vad är hotmailen? lämna en kommentar, så raderar jag den direkt när jag sett den!! :D
detta är så typiskt mig! -.-

Kommentarer
Postat av: Josefine (karl kantarell)

[email protected]

2011-09-28 @ 20:27:27
Postat av: josephine

haha du e gullig du anna! :D



taack så jättemycke för du gästblogga !! :DD



så bra att du fick tag i mailen ;)

2011-10-02 @ 20:52:11
URL: http://tolvmegapixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0