ny tid!

hejhej!
har fått en ny tid till röntgen med chagall nu! :D
på tisdag kl 13.00 !
håller alla tummar och tår för att allt ska gå bra nu!
nu dessa dagar när jag har haft bloggpaous har jag bara skrittat lite. Vi har jobbat lite på formen och nu sitter den riktigt bra i skritten ! härligt!
igår så fick julia rida på min lilla filuren ;)
så jag hade lite träning för henne. Han är ju inte riktigt van vid att lyda någon som sitter på honom för det är nästan bara nybörjare som rider honom ju ;) så han lyssnar ju mycket mer på mig som springer brevid än på någon som sitter på ;)
men i början så stannade han vid utgången hela tiden och vägrade gå fram, men i slutet så hade han fattat att det inte var lönt ;) så det gick kanon! riktigt söt den lilla ponnyn asså! :P

imorgon ska jag skritta lite på challe och jag ska kanske köra fille :) eller så ska vi hoppa lite (jag springer brevid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0