jobbiga och bra saker :P

tänkte skriva 5 saker som absolut inte får hända/jag inte gillar och 5 saker som är bra/ vill ska hända :D 
Dåliga ;)
1: jag stör mig på mig själv att jag går runt och är över orolig för chagall. försöker överbeskydda honom hela tiden osv. och jag är super orolig när jag ska sova ifall han får kolik eller något. är verkligen livrädd för att förlora en till bästavänn <3
2: jag tycker det är bajs att jag är förklyd för jag har verkligen inte tid att vara sjuk! har en massa annat kul jag måste göra :P hinner helt enkelt inte vara sjuk ;)
3: på torsdag ska jag prata engelska för hela min klass och det vill jag verkligen inte. har super scen skräck. svenska går helt okej. men jag vågar knappt räcka upp handen och svara på någon fråga när det gäller engelska/spanska och nu ska jag prata i 5 min.. FYFAN! :'(
4: det är även dåligt att jag har slut på pengar för challe behöver nya saker.. tex: schabrak, täcke, träns, pannband, transportskydd, benlindepad, benlindor, bett osv osv :(
5: suger att min dator snart faller ihopa och jag har spillt nagellim på den som inte går bort :( *snyft* eller jo det går bort, jag har bara inte pallat fixa det :P

BRA SAKERR :D
1: att det är tävling på sön och jag hoppas jag kan tävla :D :D
2: lördag är det dommarkurs så sen kan jag vara dommare och tjäna pengar så jag kan köpa alla hästsaker+ny dator :D
3: att imorgon har jag sovmorgon och en as chiiiillllll dag :D
4: att jag har hittat super snygga mobilskal till min  mobil när jag införskaffat pengar :D
5: att jag har kommit en bra bit på vägen med min läxa så nu är det inte lika mycket kvar :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0