jag har ridit!

nu har challe fått sina gummiplattor så idag fick jag rida :D wihooooo! super kul om jag får säga det själv :D
tog det lite lungare än vanligt med tanke på att han har vilat ett litet tag. men kunde ändå rida på ganska som vanligt i och med att ridskolan redan hade börjat sätta igång honom lite ;)
vi red mest dressyr, först var han lite krånglig att få i  form för han gjorde lite som han själv ville :P men mot slutet gick han iform i alla gång arter och jag kunde sitta ner helt i traven! amazing va? han var mycket mjukare att rida nu sen han fick gummiplattorna så det var mycket lättare att sitta ner :')
Julia fick rida på fille en liten sväng ;) så jag blev klar riktigt tidigt i stallet! typ första gången :P
det gick jätte bra när hon red fille också :) han har börjat lyssna mycket mer på henne nu! superkul! :)
nu ska jag inte sitta och närda dator mer :P
cya!

Kommentarer
Postat av: josephine

super kul jue ! :D

2011-09-23 @ 23:03:11
URL: http://tolvmegapixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0