hej, jag heter anna och jag suger på att uppdatera :)

tjoooohoooo!
jag vet att jag inte uppdaterat, MEN jag har faktiskt haft en anledning! :P i lördags så hade vi någon innabandy sak, inte världens roligaste om ni frågar mig! men efter stannade jag och några tjejer kvar och kollade match! hittade några riktigt snygga killar så det var ju ingen förlust :P efter matchen stack jag hem, duschade sen hade vi gäster sen var jag med kajsa, kasper och josse :P så jag hade inte tid då :P
igår så var jag i stallet hela dagen! super skööönt! :D efter stallet lagga internett som fan så jag kunde ej skriva något :/ sorry :P
mer kommer i nästa inlägg, blir så långt annars :P
blden ser fett miffad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0