fovorithäst och varför

hejhej :)
tänkte köra den 30-dagars listan för jag har brist på ideér så kör den när jag får slut på tankar :P vi börjar med 1 och 2 :)

min favorithäst kommer föralltid vara brandy för han är verkligen det bästa som har hänt mig :') men i och med att han inte finns tyckte jag att challe också fick vara med :) Så chagall är den hästen som lever som är min favorit häst ;)
När och varför jag började rida!
jag började rida när jag var 6 eller 7 år, minn ej riktigt ;) minns faktiskt inte varför för att jag var luvrädd för hästar när jag var jätte liten :P
men min moster har hästar så när hon passade mig fick jag följa med henne dit och jag tyckte att hästarna var jätte coola :P så fick jag rida på en häst som hette Ipon, som nog inte finns mer :/ men han var iaf jätte fin! :) efter det fick jag rida på min mosters häst mr collins som är typ 1,65 hög skulle jag tro :P måste sett ganska failat ut att en lite tjej som typ är 6 år rider runt själ på en sån jätte häst :P och nej jag hade ej ledare, och har aldrig haft det heller :) jag hatar verkligen att rida med ledare ;) men sen så på försökan så hade dom gunghästar och jag lekte typ med dom varje dag och lossades att jag red typ :P så jag fastnade väl där någongång ;)
jag red på ridskola i ca 3 år och flyttade upp 5 grr i och med att jag red hos min moster :P (red på en shettis sen)
så ja, nu vet ni :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0