förlorade :(

hejhej :)
idag hade jag ju innebandy match :) han tyvärr inte åka till stallet men jag överlevde ;)
vi förlorade med 3-2 :(men tycker att det borde vara vi som skulle ha vunnit för vi var bättre än dem, det var bara jag som var lite vimsig i mål men det löser sig nog :)
imorgon ska jag åka till novalund och köpa nya innebandy skor (Y) det är klubbvecka på intersport där nu så det är rea och det är sista dagen imorgon så vi får passa på då ;)
sen åker jag direkt ut till stallet, får se om jag hinner vara med på arbetsdagen eller inte. ska iaf försöka putsa challes fönster :) imorgon har jag även typ dressyrträning tror jag det är :P det är nog typ dressyr/markarbete. men får se vad det blir! det är mammas kompis som ska träna mig (Y) så det ska bli skojsigt så får vi hoppas att challe har en bra dag imorgon :)
nu måste jag sova! ska upp 6 imorgon och ge pollarna mat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0