favoriter ;)

cassandra om sjuk..:
vilken är din favoritra/färg
och vilka fäger på tex schabrak tycker du passar till olika hästar? :)
IP: 90.229.220.164

svar: är inte säker men tror att det ska stå favorit ras? :P
jag har ingen favorit ras faktiskt ;) gillar många olika och jag har typ ingen koll på raser och sånt :P men jag gillar Brandy hästar (fjording - morgan) men hans personllighet har ju egentligen inte så mycket med rasen att göra :P jag hade ju tyckt om honom lika mycket om han vore ett fullblod tillexempel :P
min/mina favorit fäger är nummer ett: helt klart brandy färg (mörk black) han är ju alltid finast i mina ögon :P
men annars är det mörkbruna/svarta hästar med stort tecken :P och challe färg såklart :P'
hästar som passar i olika färger: jo det kan jag göra ett inlägg om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0