detta är jag bra på

följer mitt lilla schema så nu blev det: detta är jag bra på ;)
kommer 2 till sånna här ikv, i och med att jag har fuskat lite (a)
jag är bra på... ganska mycket tycker jag själv :D
jag tycker att jag är extra bra på att hålla mig lugn, och ha ett bra tålamod. Tillexempel om challe börjar konstra sig så sitter jag bara där och flyttar honom dit han ska, liksom typ som att "jag inte bryr mig" om han håller på och slänga sig in innan för spåret, då är det ju inget mer än att jag får putta tillbaka honom? ;)
sen tycker jag att jag är bra på att rida lite svårare hästar, i och med att jag inte gör så stor grej av små saker :P
ibland... så vet jag inte vad det är med honom :'D
liksom kolla bara vilket litet skutt på alla 4 han tog här! :'P
(bilden är rologare stor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0