skänkelvikningar

tjoohoo!
ridpasset idag gick riktigt dåligt! chagall var däremot jätte duktig och gjorde sitt bästa hela tiden :') men jag är just nu bara trött och orkar verligen inte göra någonting ed tanke på min prao. Hur som helst försökte jag göra mitt bästa :) challe och jag har hittat ett bra sätt för honom att gå i form nu så nu behöver vi inte riktigt tränat på det längre! :) så idag började jag på skänkelvikningar för att testa lite hur han kändes. han förstod inte riktigt vad jag menade. och flyttade sig bara i sidled eller rakt fram. så vi ska försöka mixa båda så att det blur bra :P haha!
vi ska även försöka öva på galopp ombyten, så det ska vi börja med på söndag för antingen ska vi träna på fredag eller så ska han få vila ;) vi får se hur det blir helt enkelt!
nu måste jag nanna! puss hej!
hehe, kass mobilbild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0