mohahah! jag är typ sämst ;)

som ni säkert märkt har jag haft en blogg paous ;) har inte riktigt pallat komma på saker att skriva om och jag tror inte att ni tycker att det är kul att läsa om challe hela tiden ;) men ni kommer ju faktiskt inte med förslag?? :P
men nu har jag iaf bestämt mig för en sak! jag ska ha veckans utmaning nästa vecka ;) jag kommer ge er 3 förslag i nästa inlägg som ni kan välja mellan. och om ni är sega på att komma på vad jag ska göra gör jag det själv ;) ni får även själva gärna komma med föslag! men kom ihåg att det får inte vara något farligt som att tex hoppa ner från ett tak ;) och det behöver inte vara med enbart hästar att göra ;)
bilden är cooooool  (H)
färgat håret mörkbrunt för alla som vill veta ;)

Kommentarer
Postat av: paper writing services

You should write more tips for people who ride too. It'll be interesting to read such information.

2011-10-24 @ 14:28:01
URL: http://essaywritingservices.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0