jag vet att jag suger!

tjooohooo! nu blev ni allt chockade va?? :) jag uppdaterar!! :)
japp, jag är sämst på att uppdatera men who cares? eller jo, dom som vill läsa bloggen gör nog men tänk så spännande det är nu! och få läsa om alla saker som har hänt :)
på chagalls sida: han har blivit halt (har redan skrivit) och han har blivit frisk och han är väldigt väldigt söt! :)
på filurens sida: han har fått massamassa vinterpäls och är hur nudddi som helst :)
på min sida: jag har övat massor på min sits och tycker nu själv att jag sitter bättre, tror jag :) jag har trillat och skadat axeln ganska rejält :( och jag har blivit sparkad i huvudet! wihhhooo vad kingen utan k jag är! :)
det var en snabb uppdate, ska försöka klämma in fler :)
bilder från en liten del av min sadelkammare här hemma :)
bara för att jag saknar den :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kunde du bli sparkad i huvudet av rn shettis? :s

2011-11-03 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0