halt häst och tävlat!

chagall är tyvärr halt.. ingen :(( nu får vi verkligen hoppas att dom hittar vad som är fel på honom!
så det blev ingen tävling för mig på chagall idag :( men jag fick faktist tävla en häst i stallet som heter caspar :)
han har varit lite konstig på senaste så dom frågade om jag ville tävla honom för att jag är van vid hästar som är lite svårare ;) så jag provred honom igår och tävlade idag :P tyvärr rev vi ett hinder, men det var mitt fel. och sen vägrade han på ett lite tittigare hinder. Men jag är verkligen super nöjd! för att han var precis så som jag ville ha honom :) och jag kunde ha kontroll på honom hela tiden. super härligt! 
jag tycker att det är bäst om man känner att man har kontroll på sin häst och gör en bra runda och kanske får något litet fel. än att hästen rusar okontrollerat genom hela banan och man blir felfir :P
så jag är super nöjd :))
jag och caspar

Kommentarer
Postat av: resume

This sprtsmen spend lot of time in training. It's necessary for having a good results.

2011-10-24 @ 14:24:28
URL: http://perfectresume.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0