10 saker du inte visste om mig

10 saker du inte visste om mig är...
1. jag ÄLSKAR att måla naglarna
2. jag kan lägga alla mina pengar på saker till chagall för jag är ha galen ;)
3. jag står alltid för vad jag har sagt/tycker och skiter i vad andra tycker om det. asså jag säger ju inte saker som jag vet att folk blir sårade av men ibland missuppfattar ju folk en :/
4. jag är jätte trött på att bo i bjärred för det är jätte många som bölar över småsaker ;) men jag skulle ändå inte vilja flytta härifrån :P
5. jag äter nästan aldrig godis.
6. jag hatar facebook och tycker att det är en kiss sida, men jag är för beroende för den för att kunna sluta ;P
7. när jag har tillräkligt mycket pengar ska jag köpa chagall så att han aldrig mer behöver gå ridskola (L)
8. jag sover med tänd lampa och gosedjur för jag är jätte mörkrädd
9. jag önskar ofta att man kan spola tillbaka tiden och göra om saker om och om igen ;)
10. jag har redan börjat bestämma mig för vad jag önskar mig i julklapp ;)
vet ej vad jag skulle ta för bild, så det fick bli på min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0