världens bästa häst!

ridningen idag gick ganska bra :) är väldigt nöjd med honom, problemet idag låg på mig då jag är vääääldigt trött och orkade inte riktigt rida :( menmen, man kan ju inte vara på topp varje dag :P imorgon blir det att rida caspar, ska bli super kul :)jag tycker det är bra att jag får variera lite så att jag lär mig nya saker som jag sedan kan testa på chagall :) men idag hoppade jag och chagall lite. gick super bra. han är mycket bättre att hoppa nu :) hoppade de inte så mycket idag i och med att vi har träning på fre. Och nu har jag även planerat att det blir stenhård dressyr träning på söndag :) kommer bli skojsigt! 
sen gick jag en liten sväng med fille också, så blev han glad :) haha :P
nu ska jag hoppa in i duschen, hajsvaj :)

bild som josse tagit på betet (L) saknar betet riktigt mycket :P
sen att jag ser lute smått mongo ut på bilden spelar ju ingen roll? ;)
tack för bilderna josse! super fina :)
riktigt härlig bild! :)

Kommentarer
Postat av: josephine

skoj att du gillade dom! ingen fara! :)

2011-11-25 @ 19:15:56
URL: http://tolvmegapixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0