ny header iaf :)

nu har jag gjort en ny header iaf ;) blev inte sådär jätte nöjd men den känns lite höstig så då får jag ju ha den? ;)
känner mig lite mer taggad nu faktiskt så det är ju kanonans! här kommer mitt schema 1 vecka framåt om ni ville veta ;)
Onsdag: Rida lille chagall. Antingen rida dressyr i padocken eller hoppa lite i ridhuset ;)
Torsdag: Rida Caspar ;) ska bli skojj :) blir ridhus, typ dressyr eller något :)
Fredag: Träning för pontus med Chagall :)
Lördag: först gå på 3 öppna hus på gymnasium :) polhem, concencus (stav??) och vipan ;) efter det blir det direkt att åka till nova och träffa elin och simon (kanske någon mer) och så ska vi shoppa lite ;) efter det blir det hem, fix sen avskeds fest för min kusin för hon ska vara utomlands ett tag ;) efter det sticker jag hem, träffar elin, josse, simon, samuel och en till ;) sen ska jag nanna.
Söndag: upp tidigt och spela SM, tagga till tusen! sen blir det att rida lille challe :)
Måndag: Skolan, fett tröök men jaja. Efter det ut och jogga, sen innebandy träning :)
Tisdag: först skola sen chilla satan :) 
sen börjar allting om, förutom vissa ändringar såklart ;)
mest för att jag saknar honom enormt mycket! och på lördag har han varit borta i 7 månader.. dvs han har varit borta lika länge som jag fick ha honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0