fett knas jao!

hejhej! :)
jag känner bara att jag är väldigt trött på denna bloggen, men jag vill ändå inte sluta blogga helt ;) så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. kanske ska jag lägga ner denna bloggen och börja blogga på en helt annan med helt annat namn osv.. eller så ändrar jag bara min header? som jag faktiskt har börjat tröttna på sjuuuukt mycket :P asså jag tycker den är skit fin och sånt men jag vet inte riktigt :( den känns liksom lite somrig eller något :P 
men jag ska iaf börja med att göra en ny header och se om det känns bättre :p sen får jag så om den blir bättre än denna eller inte och isf bytar jag ju :)
men för övrigt går allt skit bra nu känns det som! tränar väldigt mycket dressyr just nu för att chagall måste lära sig att bära upp sig på rätt sätt vilket han snart börjar göra i alla gång arter :) men vi tränar också en del hoppning och mycket fart vilket också är på bättringsvägen. så det känns faktiskt väldigt kanon just nu! :)


ja jag ser jätte ful ut på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0