caspar igår

igår passade jag caspar :) rider hon ganska ofta nu faktiskt och det är riktigt kul! :) han är en väldigt trevlig häst att rida. Och jag lär mig massor utav honom. Han och chagall är verkligen olika varandra vilket jag tycker är jätte bra. för då får jag ju lära mig rida olika sorters hästar :)
sen har jag också kommit på hur jag ska göra med lilla challe hästen. Förmodligen kommer jag för det första in ha kvar lille filuren så länge till :( känner att tiden inte räcker till som jag vill att den ska göra men ska försöka hinna med! :) men för challes del blir det hård träning. Han och jag börjar om från början i stort sätt i och med att jag trodde att han kunde mer än vad han kan så jag har hoppat över "vissa delar" och börjat på nästa moment som han inte är redo för. Jag trodde att han hade tillräckligt bra bas kondition/muskler för att gå i den formen jag vill ha osv. men det blir ändå inte rätt. så nu börhar vi om, tränar på att lösgöra osv. jag kommer träna utan några höga krav på formen utan den får komma när han känner sig redo, för det är han inte just nu :)

shit vad allt har förändrats sen sommarbetet måste jag säga! :) båda han och jag har utecklat varandra jätte mycket på detta halv året <3
fina caspar! :)
lille bäääbis hästen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0