sv till evelina

tjoflöjt alla! :D
tänkte bara svara eve: nej emelie ska förståss inte ha chagall i och med att han är min nu :D hon ska ej ha honom för att hon hängde med och provred en häst som kom idag och hon tyckte bättre om den och passade väl mer med den tyckte hon. vet faktiskt inte riktigt. men oavsett så hoppas jag att det kommer gå bra för henne med den andra hästen också :)
idag har jag inte varit i stallet, fett bull :( men imorgon har vi dagsverk i skolan så då ska vi städa i elins och emmas stall och sedan åker jag direkt ut till chagall :)
pusshej! <3
finaste brandy och finaste rippert (världens bästa mathildas häst) :) så söta dem var! <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

FINAPOLLAR! <3

2011-06-01 @ 12:13:18
Postat av: Emma

heter den hästen May Brandy? För jag sköter en häst nu på en ridskola i Linköping som ser ut så och heter May Brandy:)

2012-10-17 @ 12:31:42
URL: http://byemmaj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0