slutar med chaties :)

hejhej! är riktigt glad idag, härligt :)
ni som följer min andra blogg har kanske koll på att det ej kommer uppdateras så mycket mer i den bloggen pga mitt ointresse. se det blir nog bara i denna bloggen. i och med att jag tycker det är kul att skriva om hästar :)
idag fick jag iallafall reda på att jag ska ha en häst som heter chagall. han är 7 år och storhäst (vet ej hur hög, får reda på det när jag skriver kontrakt) han är brun och har en stjärn :)
passade honom under sportlovet och tyckte då väldigt mycket om honom.
sen när brandy dog har jag gått och väntat på att få en ny häst men har aldrig ens vågat hoppas på chagall.
men nu fick jag honom och det känns väldigt bra och jag är riktigt glad :)
och det som också är bra, är att han och brandy var kompisar så att även brandy tycker om honom! :) <3
bild på honom kommer på onsdag. sålänge får ni njuta av denna underbarabild på denna underbara häst <3

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

Fy vad roligt anna !!! Men ska inte emelie ha honom längre, ? :( <3

2011-05-31 @ 07:09:10
URL: http://tjejryttaren.blogg.se/
Postat av: josephine

såå roligt anna !! :D

lycka till! ni kommer säker passa jätte fint! :D

fast nu står vi inte i samma stall mer :((( <3

2011-05-31 @ 18:03:49
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0