hööks ;)

hej, idag har jag varit på hööks ;)
köpte en longeringslina fast i lite kortare modell för jag tycker det verkar jätte jobbigt med ett sånt jätte långt snöre ;)
sedan köpte jag även ett par skit snygga ridbyxor och en tröja.
hittade en grimma som skulle vara översöt på lille filurem men köpte den inte för att det känns lite onödigt i och med att han har en som jag tycker är jätte söt och jag ska ju bara ha honom i mindre än en månad till så det känns liksom lite onödigt att köpa en massa ;)
men det var väl allt som har med hästar att göra som jag har gjort idag ;) vill ni läsa min vanliga blogg där jag även uppdaterar mer kan ni gå in på www.chaties.blogg.se ;)
puss hej!
jag och mini fick stå för bilden ;)

Kommentarer
Postat av: josephine

visa grimman och byxorna ! :D

2011-05-25 @ 22:34:09
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0