den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge ;)

jag behöver en häst!!

hejhej, nu precis slog det mig tanken hur mycket jag saknar att ha en häst regelbundet och verkligen älska, ni vet den där riktiga glöden!
det kommer ju inte bli som brandy, men livet måste gå vidare!
och nu när jag tänker på brandy kan jag faktiskt sitta och le! le, för att jag fick känna den hästen och att han är min. jag är stolt, stolt som fan att jag fick ha honom, att han älskade mig.
underbart! och minnena? oslagbart? kan inte sluta skratta åt andra gången jag trillade av dig :P du bockade av mig (med mening) i och med att han var lite så ett tag ;) och så jag bara: BRANDY!!!!!!!!! :@@@@ och så tappade jag andan och försökte kravla mig fram, och gissa vem som puttar på mig med huvudet, jo brandy :P då går det bara inte att vara sur ju (a) det var liksom: lever du? :D
haha, nej men nu gick detta inlägget till det de inte skulle, jag gör ett till, som kommer snart :D
snyggingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0