den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge ;) del 2

hej igen :D haha!
jo back to ämnet! det jag tänkte på var att jag saknar att ha en häst regelbundet, för nu har jag ju lille filuren en månad till ungefär, och prov rider virre imorgon men det blir ju typ bara 3 eller 4 gånger jag rider henne :(
så satt jag och tänkte på att den som väntar på något gott väntar ju aldrig förlänge? :)
för det går ju inte fortare med en ny häst för att jag läser ALLA artiklar på hästnet 20 grr om?
så jag tänkte såhär! att tänk så mycket kärlek jag kan ge till min nya häst i och med att jag verkligen har längtat så mycket!? så mycket roliga saker som jag kan köpa till den i och med att jag lägger undan 150 kr varje månad till bara häst saker, och nu har det redan gått 4 månader utan att jag köpt något, så då kan den ju verkligen få känna sig bortskämd också! det var ju samma med brandy, jag tjatade ju som ett djur och när jag väl fick honom uppskattade jag honom mycket mer ju!? curre bara fick jag, därför uppskattade jag inte honom lika mycket :(
men vad som än händer och när jag än får en ny häst, kommer det blu skit bra ! :D
måste bara tacka denna lilla varelse för att han finns! han har verkligen varit där och pushat mig när det varit som jobbigast! du är faktiskt ganska så underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0