vila i frid!

idag är det två månadersen världens finaste häst försvann.. <3
helt sjukt vad jag saknar dig!
det har gått två månader och ändå så gråter jag fortfarande över att du är borta.
glömmer aldrig dagen jag fick reda på det.. den 4:e april..
vi hade idrott i skolan, vi körde strumpfotboll.. och jag vägrade att ta av mig skorna för jag trodde jag skulle bryta benet.
Jag minns att jag sa "nej jag vill inte bryta benet idag, för idag så ska min häst bli frisk så jag ska börja rida honom nu."

men det blev inte som jag hade tänkt mig, helt tvärt om!
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=300659&deptid=109&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
du skulle få det tränset i present för att du hade varit så duktig hos doktorn :)
men din present blev istället att slippa ha ont och lida..
.. det kunde inte ha blivit bättre.. för dig!
och det hade inte kunnat bli sämre.. för mig!
Men är han lycklig, så är jag lycklig! :)
vi ses snart vännen, vänta på mig! <3


U smile, I smile!
And his pain is gone <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0