veterinären kommer på fredag!

idag har jag inte varit i stallet :( buhuhu! känns som om man har massor utav tid över! aja, ska ju dit imorgon!
då ska jag försöka fotta lite bilder på chagall :D
på fredag kommer föresten veterinären och kollar på challe, är faktiskt ganska nervös men är typ 80 % säker på att det är över ansträngning. dem andra är typ 100 % men i och med att jag är hans "mamma" så är man ju extra orolig ;)
och är så trött på att mina hästar är sjuka osv! så nu håller jag verkligen alla tummar och några tår för att det ska gå bra, vilket det säkert gör men jaja !
puss hej!
vet att bilden är överfin! här är iaf en bild på store filuren (sweet fury) eller något (a) som jag fick passa av världens bästa människa mathilda! :D hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0