tittade till challe idag! :)

tvingade mamma att åka ut och kolla till challe och dom andra hästarna idag efter moppe kursen :D
tog ut honom från hagen för jag ville kolla så han inte hade fästingar/sår. och så skulle han få pysslas om lite. först var han stirrgig men lungnade ner sig efter ett tag när han märkte att det inte var någon fara :D stog i betesboken (där vi skriver ner om det är något konstigt med hästarna eller liknande) och där stod de att han blev arg när man kände på hans bakben men vad jag märkte gjorde han ingenting :D
sstod även att mathilda var halt så kollade lite när hon travade och hon såg faktiskt halt ut i bakbenen, framförallr vänster, ush! :(
sen åkte jag hemm igen :D
det var nog allt, nu ska jag sitta på challes sadel och läsa frida! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0