nya saker till challe efter sommaren ;)

den 28 juli fyller bebishästen 7 år, stort grattis till honom! :)
men! han ska faktiskt inte få någon pressent då ;) mohahahahaa!
han ska få den/dem efter sommaren! för just nu håller jag på att spara ihopa 2500 kr så att jag kan köpa massa nya häst saker som han ska få i senare pressent! själv tycker jag att det lät smart! :D
här kommer bilder på challes pressenter som han ska få när jag har samlat ihopa! :D
dressyr kläderna :D
hööks: 749 kr
hööks: 179 kr  ( dessa schabrak håller jätte bra!!! ) :)   (vet inte varför det blev en gråtande gubbe där, men den går inte bort ;)
hööks: 99 kr :)
tränings kläder! :D

hööks: 369 kr :)
hööks: 229 kr :)
+ bakbenskydd ;)
hööks: fram: 239 kr, bak: 169 kr ;)
Hopp kläder :D

(svart)
hööks: 399 kr, rea: 199 kr ;) har redan detta tränset så behöver inte köpa det igen ;D
hööks: 399 kr :)
plus bak skydd :)
samma pris som dem andra benskydden :)
har redan dessa också så behöver inte köpa nya :D

Kommentarer
Postat av: carolina

Har du anmält dig till veckans blogg? Gör gärna det nu!

2011-06-28 @ 16:28:14
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

det översta tränset är såå snyggt!

2011-06-30 @ 16:08:35
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0