man blir sjuk när man är på lödde ridklubb :D

idag kom jag på en helt knas sak!! :D
att när man har häst på lödde ridkulubb blir man ju typ sjuk! :D för att innan så brydde jag mig inte så jätte mycket om vilket schabrak jag hade, eller om att köpa nya saker osv! men sen när jag flyttade till lödde rk så typ ville jag bara ha mer! :D
asså inte negativt för jag tycker det är super skoj att köpa en massa saker! :D
liksom innan hade jag typ 1 schabrak, 1 träns och sen ny grimma när dom andra var sönder :D
nu har jag snart 4 träns, snart 6 schabrak, och runt 6 grimmor, 2 par benskydd, martingal osv, 2 st lösa nosgrimmor, pannband! och detta är bara under 1 halvårs tid! tycker att det är jätte skoj! :D <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag har alldeles för mycket utrustning. Måste verkligen rensa igenom allt snart =)

2011-06-29 @ 01:49:15
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0