låååånga dagar!

hejhej!
nu har det varit 6 långa dagar i stallet! hehe, är ju så kul? :)
det går iallafall jätte bra med chagall, synd bara att han inte kan ridas :/ men den som vänta på något gott väntar aldrig förlänge? inte sant? ;)
men det känns iallafall som om vi har lärt känna honom mycket bättre och jag har lärt mig att man inte får göra förstora saker utav små saker. som att duscha honom tycker han är lite små läskigt men om man bara går fram med slangen och spolar honom precis som med vilken häst som helst så står han faktiskt stilla lite då och då :)
och som i ridhuset vill han inte gå in i då är det bara till att fortsätta att gå och liksom typ bara: vad håller du på med? ;O
så han är väldigt enkel att ha och göra med :) som ni säkert förstår så över jag bara att gå in i ridhuset så att han inte börjar tramsa någon gång när det pissrengnar ute :)
idag invigde han sina benlindor och han var jätte söt! :D
det var allt! haj svaj!
... vattner är ganska spännande trots allt ;)

Kommentarer
Postat av: Melina

Vet inte riktigt om du menar Tova eller mig, men tack oavsett! :D

2011-06-07 @ 21:08:54
URL: http://humlidumli.blogg.se/
Postat av: josephine

han va jättensygg i lindorna! :D <3

2011-06-09 @ 22:29:14
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0