jag måste ha tålamod!

challe är en väldigt speciell häst och väldigt svår att förstå sig på. ena sekunden kan han vara världen gosegris och i andra bara flippar han ur. jag tror att både han och jag måste börja lita på varandra mer och lära känna varandra!
jag vet att han kommer bli väldigt fin! allt man behöver med honom är tålamod! och jag har faktiskt tvekat lite för det är ett jävla jobb jag ger mig in på och jag kommer nog riskera en och annan avtrillning. men nu har jag bestämmt mig! jag ska ge gärnet! det spelar ingen roll hur lång tid det tar han ska fungera!
jag har verkligen bestämmt mig nu! så oavsett vad som händer nu tänker jag fan inte ge upp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

han kommer säkert att bli super bra :D

2011-06-13 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0