gosekillen!

vart hos finaste hästen idag! fy vad söt han är :')
underbar! igår var han ju lite stirrig när jag tog ut honom från hagen. men idag var han klart lugnare :)
vart stolt över honom. plus att han kom när jag kallade på honom :D har ju inte haft honom så länge och han har ju inte börjat lita så mycket på mig så det kändes som om vi har kommit en längre bit på vägen! :)
tyvärr har mathilda fått åka tbx till stallet för hon var halt på frambenet, dock tyckte jag på bakbenen men jaja :) då kommer hon nog bli bra snart, hoppas jag!
mamma tog bilden... ja ni ser ju hur den blev ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tror att Chagall saknar dig :)

2011-06-24 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0