challe = duktig häst!

idag var lilla challe jätte duktig (igen!)
idag så tog jag även risken att gå utanför den lilla hagen ;) han blev lite tittig och lyssnade inte så bra, men det gick bra efter ett tag! han har ju inte varit där helt själv innan så ;)
men han bli bara bättre och bättre ;) fick även låna en tidning av linnéa som jag ska läsa senare :)
imorgon ska en liten tjej som heter Linn och hennes mamma följa med och kolla lite på challe för Linn ska börja rida och vill vill kolla lite hur det funkar ;) så vi får hoppas att han sköter sig extra, men det gör han säkert! ;)
nu ska jag läsa i tidningen, sen ska jag pluggidugga körkort!
pusshej!

går inte att ladda upp bild :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0