chagall <3

idag har jag äntligen träffat chagall! riktigt kul :) provade mina saker på honom och allt utom mina bett passade honom så ska köpa nya (Y)
tyvärr är han halt (bra start -.-) nej men man kan inte kalla det halt utan han är överansträngd då han har fått gå mycket mer än vad han ska :( stackars bebishästen. men vetrinären kommer nästa vecka och kollar på honom nästa vecka, skööööönt! bättre att ta det säkra före det osäkra ju :)
han var riktigt mysig häst och det känns ändå ganska bra att han är halt (menar inte att det är bra) men vi lär ju känna varandra väldigt bra då och det kan ju faktiskt vara en bra start ? :) känndes som att vi redan idag blev bra kompisar så det kändes väldigt skönt :)
det var allt för idag, imorgon blir det inget stall för min del :( buhuhu! ska ju konfirmeras, men får åka dit på fredag ist! <3
finis! igga mig, men chagall är söt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0