betessläpp! :D

hej! nu har chagall fått sommar lov och ska få vila och äta gräs i 2 veckor :)
red ner dom på till betet som tog ca 1,5 timmar. men mysigt var det! ;D han var jätte duktig och jag är stolt över honom :)
här kommer massa bilder ;)
fixar stigläder (h)
han är helt klart finast (dessa bilderna är innan vi red iväg)
från vänser: julia och julle, emilia och indy, (fuxen) Castor och Lydia, (skimmlen) Mathilda och Josephine, Lady och Tove.
störst, bäst och vakrast!
(skimmlen) Mathilda och josse, (snyggaste hästen) Chagall (L) och jag, (längst fram) Indy och Emilia, (Ponnyn) Karl Kantarell och Annie.
Chagall och jag till vänser, Karl Kantarell och annie till höger :)
Julia och Julle, Castor och Lydia, Chagall (L) och Jag, Mathilda och Josephine, Karl Kantarell och Annie, Lady och Tove.
söt häst!
(framme på betet)
orkar ej lägga upp fler nu, mer kommer sen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

han är verkligen supersöt <3

2011-06-18 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0