arg! igen...

asså blä vad jag är arg på det stallet challe står på! :(
för det första jag har fått rida honom på "riktigt" en gång igår där jag fick galoppera honom och där stack han lite och det har varit ridläger där han har varit med och jag inte fått rida. och så ringer jag josse idag så står det att han ska vila! visst dom måste få vila, men hallå? ;o han har vilat i 2 veckor. gått på rid läger 1 vecka och sen nu ska han på sommarbete imorgon och vila i 2 veckor till. och sen när han inte blivit riden får han massa utav överskotts energi och det är jag som ska rida ner honom till betet imoron och han har aldrig ridit ut förut, iaf inte på lödde rk. liksom seriöst! ush är bajs arg, (asså inte på chagall)
men bläää, vad detta suger!

Kommentarer
Postat av: klara

Men han är väll unghäst? Och eftersom det är så mycket nytt för honom så måste han ju vila och få rensa tankarna

2011-06-17 @ 13:52:09
Postat av: Emelie

Chagalls förra ägare ska ha ridit ut väldigt mycket på honom, de red typ bara ut med honom så han kommer nog att vara jätte snäll, se bara till så att du får ida bakom en trygg och snäll häst så går det säkert super:)

2011-06-17 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0