vilodag

hejhej!
i och med att det var chagalls födelsedag fick han vila idag :) på ett sätt var det ganska skönt i och med att det piss regnade idag ;)
igår red jag ut med emilia och linnea. Först red vi 2 varv runt sjöarna men i och med att vi alltid rider där så har vi tröttnat lite på det så vi red på ett annat ställe som var en jättelång bred stiig med bra underlag :D
så där red vi och hästarna tyckte att det var super kul! sista galoppen släppte vi hästarna så dom fick springa på hur fort dem ville och challe blev jätte glad, han älskar när det går fort! :P
(jag hann inte blogga idag, därför kom det nu) ;)
imorgon ska jag rida med emilia och linnea igen, hoppas att det går lika bra som förra gången :)
själv tycker jag att det har börjat gå riktigt bra med chagall nu, han är duktig varje gång och han blir ju bara bättre och bättre :P
vårt ända problem just nu är att han är lite i trots åldren :P ibland när man ryktar ska han börja gå iväg och en massa (han är lite inne i sin egna värld) sen när man ska sitte upp så går han gärna iväg vilket som faktiskt är lite störigt :/ dock är det hans problem att han gör det för att jag kommer upp ändå. men jag håller på att vänja av honom vid det och han har redan blivit mycket bättre! :)
nu ska jag sova så att jag orkar rida imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

chagall har haft sadeltvång och det är därför han försöker gå iväg när man ska sitta upp

2011-07-29 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0