skadad!

hejhej, har lyckats med att skada revbenen..
gör svin ont typ hela tiden och det blir bara värre och värre hela tiden :( så challe gose gos fick vila idag, hoppas han överlevde :P
saknar han jätte mycket nu i och med att jag inte åkte ut till honom och gosade med honom, och har dåligt samvete :( buhuhu! han får en extra kram imorgon om jag kan rida då ;)
så idag lekte jag med hanna ist, verkligen no life satt och kollde 2 filmer och mellan filmerne så var vi helt knas.. aja det var roligt :)
tänkte länka en sida som jag hittade! hade snygga och billiga häst saker och jag själv ska även köpa hem lite saker där ifrån när jag har råd :)
kilicka häääääär för att checka in deras sida ;)
bild från igår, gick inte så jätte bra då.. jag var ofukuserad och challe var rädd för allting ;P (vi red själva)
jag ser fett knas ut jao, men vafan! trulle och jag älskar blåa saker (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0