över duktig chagall!!!

chagall var öer duktig idag och jag är super stolt över honom! kom fint när jag hämtade honom från hagen och skötte sig jätte bra när jag ryktade honom!
han var även skit duktig när jag red! han hade ju sin överskotts energi som jag var tvungen att ta ut idag för det känndes som om han skulle explodera! :P
men det gick jätte bra, vi galopperade till och med först och han var kanon duktiig så då blev jag super glad!
då fick han godis när vi var tbx och då var han också glad! och idag red vi till och med i vatten pölar och han skötte sig grejtans!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken otroligt vacker häst! :)

2011-07-08 @ 08:26:37
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0