ny sadelgjord!

idga fick jag införskaffat mig en ny sadlegjord för att challes var helt paj :(
men ja, det blev en sprillans ny, och det är aldrig fel? :)
tur att jag märkte innan jag åkte till stallet att den var sönder annars hade jag dött! :P
och det var faktiskt första gången jag red med en ny sak på challe som jag inte trillat av (har trillat av alla andra gånger när jag har haft nya saker på honom)
efter stallet åkte jag och emilia till dagstorp för att kolla på derbyt, tankade även min moppe för andra gången i mitt liv (SUPER STOLT) tycker att det är jätte läskigt att tanka :P
efetr derbyt åkte jag inom stallet för att kolla på dom 2 nya hästarna som har kommit, superfina (Y) dock vet jag inte om dom ska stanna men jag hoppas på det! Jag tycker att josse (play olaj olej tjejen) ska ha den vita! vet ej varför men jag tycker det :P dock tycker hon att hon ska ha den bruna men jaja :P
imorgon blir det nog derbyt med Emilia igen! challe får vila :)
min älskade camel :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0