moppe prov tomorow!

hej alla i hopa! :D
sorry för den usla uppdateringen men jag har verkligen inte haft tid :(
har pluggat till mitt moppe prov i stort sätt hela tiden jag varit hemma nu och annars har jag varit hos challe <3
imorgon 09.25 gör jag provet och fy vad nervös jag är, det är säkert inga problem men man är ju ändå nervös, inte sant? ;)
för er som vill veta så inehåller provet 65 frågor, och utav dem 65 frågor måste jag ha minst 52 rätt dvs max 13 fel. provet har även 5 extra frågor. (det blir allt som allt 70 frågor) dem 5 extra behöver jag inte ha rätt på för dom räknas inte in i provet. det är bara test för om dom ska använda dem fler gånger. ;) så man kan säga att jag får ha 18 fel på sätt och vis men isf måste jag ju ha fel på de 5 frågorna som inte räknas i provet ;)
jag yrar lite, men vafan ? ;)
jag tror jag klarar det i och med att jag har gjort test prov där jag hade 2 fel på 35 frågor och 35 + 35 blir 70 altså blir det 4 fel!! :D
haha nej men nu måste jag verkligen sova, godnatt ;)
om chagall får ni reda på imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0