LÄSVÄRDA BLOGGAR! :D

hej alla sammans :D 
tänkte berätta vilka bloggar jag läser och länka dem bara för att jag inte har något bättre för mig :)
(klicka på namnet för att komma till deras bloggar :)

den första bloggen är: dressyrmupparna den började jag läsa för att den var känd :P fick liksom massa tips från andra bloggar att läsa den, och nu är jag helt fast :) förmodligen läser alla ni den men jaja, den är bra :D

den andra bloggen är: sportryttana den började jag läsa för att det är min kompis Josephine som driver den :P men har fortsatt att läsa den för att jag tycker att den är bra :D hon har bra åsikter om saker och sånt! :) hon skriver om sin häst Play eller Plaj (vet ej hur man stavar hans namn, på ena skylten i stallet står det Plaj och på en annan står det Play :P det är till och med vissa som säger Plej har jag hört :P) hehe, josse, lite hjälp här, vad heter han? :D
men läs den bloggen, den är bra :D

den tredje bloggen är: humlidumli den började jag läsa för att Melinas (en av tjejerna som driver bloggen) häst sopot är jätte lik Brandy, min förra häst. Dom har samma färg, nästan samma ras och rör sig på samma sätt :) Sen har jag fortsatt och deras blogg är kanon kul! Dom gör bla en serie som heter stallbacken och den är hur kul som helst! :P
Den andra tjejen på bloggen heter Tova och har en jätte söt ponny :D

den fjärde bloggen är: norlandsryttare den började jag läsa för jag tyckte att Vallin (en av tjejernas häst) var söt :P den bloggen är skoj och rolig! är typ ny på den så har ej sten koll :P

den femte och sista bloggen är: fromevelinawithlove den började jag läsa för att hon red i mitt stall innan. Hon  är josses kusin ;) (sportryttana) när hon red i vårt stall hade hon josses häst (play, plaj, plej :P) och Lillan :D
hennes blogg läser jag för att den är skojj :D

Kommentarer
Postat av: josephine

du ska få lite hjälp anna ;D

han heter Plaj, vi tror att han är från polen men i köpekontraktet typ står det att han är från rumänien :P

men iallafall brukar jag säga play för det låter helt knas om man går och ropar plaj till honom och så, om du fattar ;P

2011-07-27 @ 00:39:47
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0