Fenix park!

tjoflöjt!
imorgon åker jag, hanna, my, lizette och hennes dotter till fenix för att hälsa på alla kompisar där ;)
ska bli riktigt roligt för vissa utav dem har jag inte träffat på mer än 1 år, känns helt jätte tråkigt och kommer bli hur kul som helst!
tåget till fenix går 20 i 9 och sen vet jag inte hur länge jag stannar där, kommer iaf ta med min kamera så att jag kan ta massor och bilder och kommer nog göra något tidsinställt inlägg ;)
skriver om fina hästen i annat inlägg för annars blir det så mycket i ett och samma ;)
vet att jag ser knas ut på bilden men kolla cinzano, hade honom på fenix förra året och ska bli underbart att träffa honom iår igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0